تکرار عادت آقای شماره ۸

تکرار عادت آقای شماره ۸

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها باز هم در نقش گلزن برای این تیم در بازی مقابل گل گهر ظاهر شد.

به گزارش فوتبالی، مهم‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس، کسی نیست جز احمد نوراللهی بازیکن شماره 8 قرمزها که در ترکیب این تیم با گل هایی که به ثمر می رساند یکه تازی می کند.

ستاره شماره هشت پرسپولیسی ها این فصل درخشش بسیار خوبی داشته و توانسته علاوه بر درخشش در میانه میدان، نقش خود به عنوان گلزن را هم ایفا کند. او در چند هفته ای که به عنوان مهاجم بازی کرد، دو گل به ثمر رساند و حالا خود را در قامت گلزن ترین هافبک لیگ مطرح کرده است.

نوراللهی بعد از گلزنی مقابل پیکان این بار در سیرجان و ورزشگاه خانگی این تیم موفق شد برای قرمزها گلزنی کند تا باز هم تاثیر مثبت خود را در بازی های این تیم به نمایش بگذارد.

در صحنه گل اول پرسپولیس، احسان پهلوان در سمت چپ زمین سعید آقایی را راه انداخت که نفوذ سریع و خطرناک این بازیکن و ارسال زمینی او با دفع نه چندان خوب علیرضا ابراهیمی به احمد نوراللهی رسید تا این بازیکن دروازه خالی گل‌گهر را باز کند.

نوراللهی تا به اینجای کار و نیم فصل لیگ بیستم  6 گل به ثمر رسانده و همراه با پیمان بابیی، حامد پاکدل و طالب ریکانی در جایگاه پنجم برترین گلزنان لیگ جای دارد. او گل امروز را روی پاس سعید آقایی و در شرایطی به ثمر رساند که از سوی مدافعان گل گهر تحت فشار بود.

او پس از گل نیز شادی همیشگی اش را انجام داد و با دست به سینه اش کوبید تا نشان دهد که دوباره با گل پاسخ منتقدان را داده است.

7655