منشاء غایب بزرگ گل گهر مقابل پرسپولیس

منشاء غایب بزرگ گل گهر مقابل پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن گل گهر با تصمیم کمیته انضباطی مقابل تیم اسبق خود غایب است.

به گزارش فوتبالی،بزرگ‌ترین نگرانی برای گل گهر در دیدار خانگی با پرسپولیس، غیبت بهترین گل‌زن فصل این باشگاه خواهد بود. گادوین منشا در دیدار با نساجی قائمشهر، یک گل حساس و حیاتی برای تیمش به ثمر رساند اما به خاطر شادی عجیبی که بعد از زدن آن گل انجام داد، به صورت موقت از حضور در دیدارهای لیگ برتر محروم شد تا مسابقه با پرسپولیس را از دست بدهد. 

منشا که در این فصل در نقش گلزن شماره یک در جمع شاگردان امیر قلعه نویی ظاهر شده، کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی برای این مهاجم نیجریه ای در نظر گرفته است تا شانس تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی را از دست بدهد.

منشا که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس حضور داشت و گل های حساسی برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند دوستان زیادی در این تیم دارد و بازی امروز می توانست تقابل مجدد او با همبازیان سابق خود در پرسپولیس باشد. او البته بعد از یک فصل و نیم راهی استقلال شد که در این تیم نتوانست شرایط خوبی را دنبال کند و بعد از آن با حضور در لیگ امارات بار دیگر به ایران بازگشت و اینبار پیراهن آبی گل گهر را بر تن کرد.

او یکی از غایبان سرشناس بازی امروز برابر پرسپولیس محسوب می شود و باید دید شاگردان قلعه نویی در این جدال خانگی چه نتیجه ای کسب خواهند کرد.

7655