مومنی در گفت و گو با فوتبالی: ماشین سازی را به حال خود رها کردند/ ما نمی دانیم با چه کسی طرف هستیم

مومنی در گفت و گو با فوتبالی: ماشین سازی را به حال خود رها کردند/ ما نمی دانیم با چه کسی طرف هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ماشین سازی می گوید وضع این تیم اصلا خوب نیست و دچار بلاتکلیفی هستند.

به گزارش فوتبالی، مهدی مومنی در مورد شرایط ماشین سازی که کاملاً در بحران فرو رفته به خبرنگار ما گفت: چهارشنبه ما سر تمرین بودیم که به ما خبر دادند مربی دارد عوض می‌شود و مربی جدید می آید. واقعاً وضع اسفناک است. این مسائل خیلی آماتور است و من در لیگ برتر چنین وضعیتی را ندیده بودم. یک نفر باید به داد تیم برسد. باید یک نفر تیم‌داری کند ولی این کار را به درستی انجام دهد ما اصلا نمی‌دانیم در باشگاه با چه کسی طرف هستیم. ما نمی دانیم مدیرعامل و مربی ما چه کسی است.

او در پاسخ به این سوال که با وجود پیروزی در بازی آخر و روند خوبی که این اواخر پیدا کرده بودند خیلی ها امیدوار شدند ماشین‌سازی شرایط خوبی پیدا کند اما گویا این تیم بعد از برد به بحران فرورفته ادامه داد: اوضاع از قبل بدتر شده است. مسئولان باشگاه خودشان به دنبال این بودند که تیم بهتری بسازند اما فعلا که شرایط خوب نیست. ما اوایل فصل نتایج خوبی نمی گرفتیم چون نفرات زیادی نداشتیم ولی بعد شرایط بهتر شد اما الان دلش کسی به حال این تیم نمی سوزد. مدیری نیست که به فکر تیم باشد و این وضعیت فاجعه است.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که از چه زمانی ماشین سازی دچار این بلاتکلیفی ها شد گفت: از هفته هشتم بود که این اتفاقات افتاد. ما کلا تا هفته هشتم دو دفعه مدیر عامل ما را دیدیم که او هم مدام وعده وعید می‌داد. بچه های ما در نهایت ۲۰ درصد پول گرفتند. باید پول سر وقت پرداخت شود تا بچه ها تمرکز داشته باشند مخصوصا تیم ما که همه بازیکنانش جوان هستند و از رده پایین تر آمده اند  ولی برعکس است و وضعیت اصلا خوب نیست.

مومنی در پایان افزود: تبریز دو سهمیه در لیگ دارد اما فقط به تراکتور فکر می‌ کنند و ماشین سازی را رها کردند. ما با دو تیم بالاتر از خود اختلاف کمی داریم و با دو برد جابجا می شویم. ما می توانیم در لیگ بمانیم اما با این شرایط نمی شود و این وسط فقط هواداران ضرر می کنند امیدوارم یک نفر به داد این تیم برسد.

1122