سرپرست تیم صنعت نفت: فروش طالب ریکانی منتفی است/ هافبک طراح، مهاجم و مدافع می‌خواهیم

سرپرست تیم صنعت نفت: فروش طالب ریکانی منتفی است/ هافبک طراح، مهاجم و مدافع می‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم طالب ریکانی از تیم ما جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، علی فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به تعویق هفته شانزدهم، تمرینات را دنبال می‌کنیم. تعویق شروع نیم فصل دوم کمک می‌کند تیم‌ها ریکاوری بهتری داشته باشند و این در مجموع به نفع فوتبالمان است.

وی در خصوص احتمال جذب نفرات جدید در نقل و انتقالات نیم فصل تاکید کرد: یکی از پست‌های حساس که در آن نیاز جدی به بازیکن داریم، هافبک طراح و ریتم دهنده است. اگر چنین بازیکنی داشتیم چند بازی را از دست نمی‌دادیم. همه چیز در تیم ما خوب است ولی حضور یک بازیکن ریتم دهنده می‌تواند کیفیت ما را بالاتر ببرد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در دفاع چپ و خط حمله هم یک بازیکن می‌خواهیم. حسین ساکی در اصل مدافع راست است و ما به خاطر نیاز، او را به دفاع چپ آورده‌ایم. جذب بازیکن در این پست‌ها اولویت است.

فیروزی در خصوص بحث فروش طالب ریکانی و کسب درآمد از این طریق برای صنعت نفت، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم طالب برود. تیم ما نیاز به تزریق مالی دارد بخصوص برای جذب بازیکن جدید. برای خرید بازیکن، باید دستتان پر باشد ولی فکر نمی‌کنم طالب از تیم جدا بشود.

7474