عذرخواهی اوبامیانگ پس از تساوی آرسنال برابر بنفیکا

عذرخواهی اوبامیانگ پس از تساوی آرسنال برابر بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ پس از تساوی 1 - 1 تیمش برابر بنفیکا در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا به دلیل از دست دادن فرصت گلزنی بسیار ساده در محوطه شش قدم تیم حریف عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرسنال که چهار بار در شرایط آفساید نیز قرار گرفت می‌داند که چنین اشتباهی ممکن است برای تیمش گران تمام شود. توپچی‌ها نیاز دارند با توجه به موقعیتی که در جدول لیگ برتر انگلیس دارند در مسابقات لیگ اروپا به پیروزی برسند تا بتوانند در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور پیدا کنند و حالا دیدار سختی در برابر حریف پرتغالی در هفته آینده پیش رویشان قرار دارد. اوبامیانگ نیز پس از بازی به دلیل فرصت سوزی خود در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد. او در صفحه توییترش نوشت: " ما شایسته نتیجه بهتری بودیم و من نیز باید امروز چند گل به ثمر می‌رساندم اما هنوز یک بازی باقی مانده بنابراین ما به پیشروی خودمان ادامه خواهیم داد. "

اوبامیانگ پیش از این نیز به دلیل نقض احتمالی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا در معرض انتقاد و فشار قرار داشت و این موضوع هنوز هم در حال بررسی است. حالا شرایط با عدم گلزنی او در دیدار برابر بنفیکا دشوارتر شده است و این اتفاق ممکن است منجر به حذف آرسنال از مسابقات اروپایی شود. 

1811