سون: از بازی کنار گرت بیل واقعا لذت می‌برم

سون: از بازی کنار گرت بیل واقعا لذت می‌برم

پایگاه خبری فوتبالی - سون هیونگ مین پس از بازی و همکاری موثر در کنار گرت بیل در مسابقات لیگ اروپا مدعی شد که از بازی در کنار این بازیکن بسیار لذت می‌برد. 

به گزارش فوتبالی، بیل پنج شنبه شب پس از مدت‌ها موفق شد در ترکیب ثابت ژوزه مورینیو برای دیدار با ولفسبرگر در جریان مرحله یک شانزدهم مسابقات لیگ اروپا قرار بگیرد. تاتنهام در این بازی با نتیجه 1 - 4 برابر حریف به پیروزی رسید و بیل یک گل زد و یک پاس گل نیز ارسال کرد. بازیکن قرضی رئال مادرید سانتری برای سون ارسال کرد تا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و مهاجم کره جنوبی پس از سوت پایان بازی به تمجید از این بازیکن پرداخت. سون پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من رابطه بسیار نزدیکی با او دارم. بسیار خوشحالم که فرصت بازی پیدا کرد و گلزنی کرد و برای من پاس گل ارسال کرد. واقعا از بازی در کنار گرت بیل لذت می‌برم. "

هواداران تاتنهام امیدوار هستند که بیل و سون بتوانند به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه دهند و این موفقیت را در دیدار برابر وستهام در روز یکشنبه در چارچوب مسابقات لیگ برتر نیز به نمایش بگذارند. به نظر می‌رسد که با توجه به مصدومیت هری کین، بیل شانس حضور در ترکیب ثابت در این بازی را نیز داشته باشد. 

1811