مهاجم پرتغالی در تابستان راهی انگلیس می‌شود یا اسپانیا؟

مهاجم پرتغالی در تابستان راهی انگلیس می‌شود یا اسپانیا؟

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز چند ماه تا فرارسیدن تابستان و باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی مانده است اما از همین اکنون رسانه‌های مختلف درباره‌ی اتفاقات و نقل و انتقالاتی که در تابستان ممکن است رخ دهند، گمانه زنی کرده و گزارش های مختلفی منتشر می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی روزنامه‌ی بیلد، چاپ کشور آلمان، آندره سیلوا، مهاجم پرتغالی که اکنون در اینتراخت فرانکفورت توپ می‌زند و در سال 2020 به این تیم آمده است، اکنون هدف منچستریونایتد قرار گرفته و شیاطین سرخ می‌خواهند او را به خدمت بگیرند و در تابستان آینده این بازیکن را در تیم خود داشته باشند، چرا که ادینسون کاوانی هم در تابستان تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌شود و منچستریونایتد می‌تواند با خریدن آندره سیلوا جای او را پر کند.

از طرفی اتلتیکو مادرید هم پیش از این مشتری آندره سیلوا بوده است و گمانه زنی هایی وجود دارد که روخی بلانکو هم همچنان به جذب او در تابستان علاقه‌مند است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی پیرامون او می‌افتد. اتلتیکو مادرید با رد کردن دیگو کاستا اکنون می‌تواند یک مهاجم جذب کند و با توجه به پرتغالی بودن آندره سیلوا، او می‌تواند با ژائو فلیکس هم به خوبی هماهنگ شود و با لوئیس سوارز به درخشش در خط حمله اتلتیکو مادرید ادامه دهد.

1470