درخشش امباپه مقابل بارسلونا ارزشمندتر از کل دوران هازارد در رئال مادرید!

درخشش امباپه مقابل بارسلونا ارزشمندتر از کل دوران هازارد در رئال مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در بازی حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد سه گل مقابل بارسلونا به ثمر برساند و هتریک کند. او با این هتریک کار بارسلونا را یکسره کرد و نشان داد که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.

به گزارش فوتبالی، اما ادن هازارد که در تابستان 2019 به رئال مادرید پیوست، تا به امروز هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد و عملکرد درخشانی داشته باشد و همین مسئله باعث انتقادات زیادی از جانب هواداران رئال مادرید به سوی او شده است. کیلیان امباپه در بازی مقابل بارسلونا سه گل به ثمر رساند و هتریک کرد. این در حالی است که ادن هازارد در کل دوران حضور خود در رئال مادرید، در لالیگا این تعداد گل را به ثمر رسانده است و در واقع می‌توان گفت که یک بازی امباپه از کل دوران حضور ادن هازارد در رئال مادرید و گل های لالیگایی او ارزشمند تر بوده است.

این روز ها حرف و حدیث هایی زیادی مطرح است که امباپه ممکن است در تابستان آینده توسط رئال مادرید جذب شود و باید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد اما چیزی که واضح است این است که ادن هازارد در رئال مادرید به هیچ وجه نتوانست جای رونالدو را پر کند چرا که همواره مصدوم بود.

1470