حاشیه روز؛ زورگیری روی آنتن زنده از گزارشگر جلوی ورزشگاه بارسلونا

حاشیه روز؛ زورگیری روی آنتن زنده از گزارشگر جلوی ورزشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – دیگو اوردینولا، ژورنالیست مشهور DirecTV Sports در حال گزارش در اطراف ورزشگاه رومرو کاربو مونومنتال، ورزشگاه خانگی تیم بارسلونای اکوادور بود که با یک حادثه عجیب مواجه شد.

به گزارش فوتبالی،  گزارش اوردینولا در حال پخش زنده بود که ناگهان یک نفر با ماسک و کلاه با تفنگ جلوی دوربین آمد و اسلحه را به سمت او گرفت. آن فرد تقاضای تلفن و دوربین اوردینولا را خواست. اکسپلیکا نوشته یکی از اعضای گروه پشت صحنه گوشی‌ خود را به فرد مذکور داده و سپس آن دزد هم فرار کرده. نکته جالب هم اینجاست گروه فیلمبرداری در حال فیلم گرفتن از تمام اتفاقات بودند و سارق هم در تصاویر در حال فرار است.

اوردینولا فیلم حادثه مذکور را در توییتر منتشر کرده و نوشته: نمی توانیم بی سر و صدا کار کنیم. این اتفاق ساعت ۱ ظهر در اطراف ورزشگاه  مونومنتال رخ داد. پلیس اکوادور قول داده  که مجرمین را پیدا خواهد کرد.

ویدیوی اوردینولا نزدیک به ۵ هزار بار بازنشر شده و پیام‌های زیادی در حمایت از تیم فیلمبرداری برای اوردینولا فرستاده شده است. یکی از افراد حتی توانسته شماره پلاک موتوری که سارق سوار آن شده و فرار می‌کند را یادداشت کند و برای اوردینولا بفرستد. اتفاقی که باعث خوشحالی این گزارشگر شده.

1101