خطیبی: طبق برنامه سازمان لیگ پیش می‌رویم

خطیبی: طبق برنامه سازمان لیگ پیش می‌رویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد تابع برنامه‌ریزی سازمان لیگ هستند و هماهنگی لازم برای انجام سه بازی پیش رو را انجام داده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رسول خطیبی درباره برگزاری سه هفته از نیم‌فصل دوم قبل از تعطیلات زمستانی لیگ برتر اظهار کرد: چنین اتفاقی جدید نیست و در سال‌های گذشته نیز شاهد بودیم. ما هم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ که از قبل اعلام کرده‌اند، پیش می‌رویم و کارمان را انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی با این شرایط نداریم.

او ادامه داد: باشگاه ما طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ کارهای اجرایی خود را پیش می‌برد و حتی برنامه اردویی ما پس از این سه بازی هم مشخص شده است.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: بخاطر شرایطی که در نیم‌فصل اول به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت کرونایی برخی تیم‌ها اتفاق افتاد، یک مقدار برنامه‌ها نیاز به تغییر داشت، اما سازمان لیگ و آقای سهیل مهدی به خوبی برنامه‌ها را به هماهنگی رساندند تا هیچ مشکلی در کار تیم‌ها به وجود نیاید.

خطیبی تصریح کرد: خود ما هم قبل از دیدار با استقلال حدود دو هفته هیچ مسابقه‌ای نداشتیم، اما گلایه‌ای نداشتیم، تابع سازمان لیگ بودیم و همچنان هم هستیم. از آقای مهدی نیز بخاطر جمع و جور کردن چنین وضعیتی و اجرای مسابقات در زمانی که اعلام شده بود، تشکر می‌کنیم. ان‌شاالله پس از تعطیلات لیگ برتر نیز برنامه‌ها به خوبی پیش برود و هیچ تیمی دچار مشکل نشود.

او تاکید کرد: باشگاه آلومینیوم به دلیل اینکه از نظر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های قبلی جزو باشگاه‌های نمونه لیگ برتر است، از قبل برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های سه مسابقه در هفته‌های شانزدهم تا هجدهم و همچنین اردوی تیم پس از این سه دیدار را انجام داده و طبق نظم و انضباط جلو می‌رویم.

4774