امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: انگیزه زیادی دارم به استقلال گل بزنم

امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: انگیزه زیادی دارم به استقلال گل بزنم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مس رفسنجان امیدوار است جلوی استقلال بتواند نامش را در بین گلزنان بازی ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی در مورد شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن گفت: برای آخرین بازی نیم فصل و کسب روحیه برای دیدار با استقلال به این پیروزی نیاز داشتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. ما این برد را به مردم خوب رفسنجان تقدیم میکنیم. درست است که آنها را در ورزشگاه و کنار خودمان نداریم ولی در صفحات مجازی می‌بینیم که چقدر روی تیمشان تعصب دارند.

او درباره تداوم گلزنی‌اش ادامه داد: فکر می کنم هر چقدر در ابتدای فصل گل نزده بودم را الان دارم جبران می‌کنم و انگیزه‌ام روز به روز برای گلزنی بیشتر می‌شود. همه مجموعه برای پیشرفت به من کمک می‌کنند. انگیزه زیادی دارم که به استقلال گل بزنم. متاسفانه این اتفاق مقابل پرسپولیس نیفتاد ولی امیدوارم جلوی استقلال بتوانم دروازه حریف را باز کنم.

مهاجم مس در مورد دیدار با استقلال خاطر نشان کرد:در نیم فصل اول نتوانستیم این تیم را شکست دهیم زیرا تازه به لیگ برتر آمده بودیم اما الان خودمان را پیدا کردیم و باید از بازی خانگی‌مان نهایت امتیاز را بگیریم. می‌دانیم که کار سختی داریم اما برای اینکه جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و بتوانیم رتبه تک رقمی در پایان فصل کسب کنیم باید هر طور شده این بازی را ببریم.

۱۱۲۲