قرارداد نساجی و خلعتبری؛ امضا می‌شود؟

قرارداد نساجی و خلعتبری؛ امضا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی به دنبال تقویت خود در دور برگشت بازی های لیگ بیستم است و در حال حاضر با چند بازیکن توانمند مذاکره کرده است که یکی از آنها محمد رضا خلعتبری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بازیکن مازنی سپاهان در حالی با درخواست باشگاه نساجی برای حضور در این تیم مواجه شده است که تیم فعلی اش در صدر جدول قرار دارد و یکی از گزینه های قهرمانی در فصل جاری بشمار می رود. از سویی او اگر چه در ترکیب ثابت این تیم بازی نمی کند اما هر گاه که بازی سپاهان گره می خورد محرم نوید کیا او را به میدان می فرستد که شرایط بازی را تغییر دهد و در دربی اصفهان این کار را به خوبی انجام داد.

محمد رضا که در تیم شموشک چهره شد و در نساجی سابقه بازی ندارد حالا در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است؛ ادامه حضور در سپاهان یا عقد قرارداد با نساجی. با این توضیح که محمد رضا در صورت حضور در نساجی زمان بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد. از سویی بعید به نظر می رسد جدایی محمد رضا خلعتبری از سپاهان با مخالفت این باشگاه روبرو شود چون محرم نوید کیا در برنامه فوتبال برتر به صراحت گفت لیست فروش ندارد اما از سویی هر بازیکنی تمایل به جدایی از اردوی تیم داشته باشد می تواند سپاهان را ترک کند که به نظر می رسد یکی دو بازیکن این تصمیم را گرفته اند.

نساجی اگر چه تیم یکی مانده به آخر و برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند اما نظام پرداختی مناسبی دارد و این شاید یکی از دلایل علاقمندی بازیکنان برای همکاری با باشگاه نساجی باشد. مذاکرات باشگاه نساجی با محمد رضا خلعتبری ادامه دارد؛ بازیکنی که متولد 1362 است اما بسیار با انگیزه و با طراوت فوتبال می کند و نمایش های او در ترکیب سپاهان به گونه ای است که انگار اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند. نساجی توامان با چند بازیکن شاخص دیگر هم در حال مذاکره است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام بازیکنان را به خدمت خواهد گرفت.

این تیم در اولین هفته دور برگشت میزبان آلومینیوم اراک است.

4774