اورتون 1-3 منچسترسیتی؛ گواردیولا مچ آنچلوتی را هم خواباند

اورتون 1-3 منچسترسیتی؛ گواردیولا مچ آنچلوتی را هم خواباند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خارج از خانه به مصاف اورتون رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک این تیم را شکست دهد تا به صدرنشینی مقتدرانه‌ی خود و تلاش برای قهرمانی ادامه دهد. مردان گواردیولا در این بازی مچ مردان آنچلوتی را خواباندند.

به گزارش فوتبالی، در آغاز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکرد منچسترسیتی آنطور که باید و شاید خوب نبود و کمتر کسی فکرش را می‌کرد که آن ها در این فصل بتوانند قهرمان شوند اما به مرور و آهسته و پیوسته مردان گواردیولا توانستند راه خود را پیدا کنند و صدرنشین شوند و اکنون به تاخت و تاز خود ادامه می‌دهند. منچسترسیتی در جام حذفی هم باید به مصاف اورتون برود و گواردیولا و آنچلوتی بار دیگر در آن رقابت ها هم پنجه در پنچه خواهند شد.

در این بازی فیل فودن، ریاض محرز و برناردو سیلوا گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و تک گل اورتون را هم ریچارلیسون به ثمر رساند تا بازی با نتیجه سه بر یک به سود منسیتی خاتمه یابد و باید دید که قهرمانی آن ها در این فصل از رقابت‌ها در چه هفته‌ای قطعی می‌شود چرا که روندشان بسیار مثبت است!

1470