امباپه خطاب به آلبا: اگر در خیابان بودی، کشته بودمت!

امباپه خطاب به آلبا: اگر در خیابان بودی، کشته بودمت!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره اصلی پیروزی پرگل پاریسن ژرمن مقابل بارسلوانا در نیوکمپ بود. هت تریکش باعث شد تا تیمش فقط یک گام تا حضور در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ فاصله داشته باشد هر چند که حالا تصاویری از امباپه منتشر شده است که به خاطر مسائل غیرورزشی و نه گلهایش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، برنامه "دپورتس کواترو" توانست درگیری امباپه با جوردی آلبا در حین بازی را شکار کند. این درگیری در حالی انجام شد که امباپه خیلی صریح به زبان اسپانیایی صحبت می کرد. مهاجم فرانسوی در ابتدا  جوردی آلبا مدافع بارسلونا را تهدید کرد:" اگر در خیابان بودی، کشته بودمت!" مدافع چپ بارسلونا در جوابش گفت:" خوب یاد گرفتی داداش." و پیکه که نزدیک بود خطاب به امباپه گفت:" پس چه کسی تو را خواهد کشت؟" و مهاجم فرانسوی هم دوباره گفت:" ای کاش در خیابان بودی، کشته بودمت!"

البته درگیری امباپه با بازیکنان بارسا در حد حرف باقی ماند و مشکل چندان جدی نشد. در نهایت امباپه قطعا به خاطر هت تریک و نمایش شاهکارش در این بازی در یادها خواهد ماند و کسی این درگیری لفظی را به خاطر نخواهد سپرد. پی اس جی با پیروزی قاطعانه در نیوکمپ فاصله چندانی تا مرحله یک چهارم نهایی ندارد.

4125