تیم فوتبال داماش گیلان مقابل خیبر خرم آباد قرار می گیرد

تیم فوتبال داماش گیلان مقابل خیبر خرم آباد قرار می گیرد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دو تیم در هفته یازدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، رو در روی هم قرار می گیرند .
علی احمدی سراوانی افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته جاری 25 آبان ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میزبان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دو بازی قبلی خود برابر تیم های گل گهر سیرجان و آلومینیوم هرمزگان یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده ، امیدواریم که در این دیدار نیز به برتری برسد تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد .
وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه نیز با حمایت طرفدارانش ، با ارایه یک بازی هجومی و تماشاگرپسند برابر تیم خوب خیبر خرم آباد به برتری برسد تا در جدول رده بندی صعود داشته باشد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 16 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال خیبر خرم آباد با کسب 14امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .ک/3
7285/6070

انتهای پیام /*