عزیزمحمدی: اتحادیه فوتبال 2 اسفند، میزبان کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، برای ارائه برنامه هایشان است

عزیزمحمدی: اتحادیه فوتبال 2 اسفند، میزبان کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، برای ارائه برنامه هایشان است

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس اتحادیه فوتبال اعلام کرد که با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال قصد داریم نشستی با حضور 4 کاندیدای پست ریاست فدراسیون برگزار کنیم.

عزیزالله محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به عضویت اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گرفتیم تا با حضور نماینده باشگاه های عضو اتحادیه و کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال نشستی برگزار کرده تا هر 4 نفر به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود برای اداره آینده فدراسیون فوتبال بپردازند. با هر 4 کاندیدا مکاتبات لازم صورت گرفته و تلاش می کنیم که زمینه حضور هر 4 نفر در این مراسم که روز شنبه دوم اسفند در ساختمان ساپکوی ایران خودرو  برگزار می شود را فراهم کنیم."

عزیز محمدی در ادامه گفت:" تاکنون 2 نفر از کاندیداها برای حضور در این نشست موافقت خود را اعلام کرده اند و تلاش می کنیم 2 نفر دیگر را هم برای حضور در این مراسم راضی کنیم. فکر کنم حداقل سه نفر و حداکثر همه کاندیداها در این نشست حاضر شوند."

با توجه به اینکه از نشست های انتخاباتی بین نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال، در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خبری نخواهد بود برگزاری برنامه هایی از این دست می تواند به بیان برنامه ها و اهداف کاندیداهای پست ریاست فدراسیون کمک شایانی کند. گفته می شود شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما به برنامه‌سازان ورزشی رادیو و تلویزیون اطلاع داده که نباید مناظره‌ای بین کاندیداهای فدراسیون فوتبال برگزار کنند. دلیل هم این بوده که رسانه ملی در رقابتهای انتخاباتی دیگر فدراسیون های ورزشی، مناظره برگزار نکرده و نمی کند!

در خبری که اول اعلام شد فوتبالی به برگزاری مناظره اشاره کرده بود که بدین وسیله تصحیح می شود و قرار است نشستی با محور ارائه برنامه های کاندیداها برگزار شود و مناظره ای هم قرار نیست بین کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.

7655