ادعای عجیب ماتئوس: درهای بایرن برای بازگشت تیاگو باز است

ادعای عجیب ماتئوس: درهای بایرن برای بازگشت تیاگو باز است

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، باور دارد که درهای این باشگاه برای بازگشت تیاگو آلکانتارا، هافبک جدید لیورپول، باز است. 

به گزارش فوتبالی، تیاگو تابستان گذشته پس از فتح 7 قهرمانی بوندسلیگا، چهار قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان در هفت فصل حضورش در آلیانس آرنا از بایرن جدا شده و به لیورپول پیوست. بازیکن تیم ملی اسپانیا نتوانسته تا به حال درخشش خود را در آنفیلد تکرار کند و انتقادات بسیاری پس از شکست برابر لسترسیتی از او شد. جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، مدعی شد که او از نظر دفاعی قابل اطمینان نیست. با این که تیاگو گوشه‌هایی از استعداد خود را به تصویر کشیده اما مشکلات بسیار به وجود آمده باعث شده که ماتئوس خواهان بازگشت او به آلمان باشد. او به اسکای اسپرت آلمان گفت: « چطور است بایرن مونیخ تیاگو را برگرداند؟ او با شرایط لیورپول سازگار نشده و هانسی فلیک و هواداران نیز در مونیخ برای او دلتنگ هستند. او پیش از این خداحافظی بسیار پر احساسی با کارل هاینس رومنیگه داشت و مطمئنا درهای باشگاه به صورت کامل به روی او بسته نیست. "

مدیر بایرن مونیخ پیش از این جدایی تیاگو از بایرن را یک فقدان بزرگ نامیده و مدعی شده بود که او و این بازیکن در جلسه خداحافظی پنج دقیقه یکدیگر را در آغوش گرفته و گریسته بودند. 

1811