تکرار نظر زیدان توسط مورینیو: بیل به بهانه مصدومیت بازی نمی‌کند

تکرار نظر زیدان توسط مورینیو: بیل به بهانه مصدومیت بازی نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، نیز به حرف زین الدین زیدان درباره گرت بیل و عدم علاقه این بازیکن به حضور در میدان رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، بازگشت بازیکن تیم ملی ولز به شمال لندن با هیاهو و هیجان بسیاری همراه بود اما او نتوانسته درخششی که پیش از این در وایت هارت لین داشت را در این تیم تکرار کند. در واقع بیل به ندرت فرصت حضور در میدان برای انجام این کار را به دست آورده است. او تا به حال در این فصل تنها در دو بازی لیگ برتر در ترکیب ثابت قرار گرفته و با مشکلات زانو و ماهیچه روبرو بوده است. این اتفاق حتی زمانی که روی نیمکت قرار داشته نیز با تو همراه بوده است. بیل در لیگ اروپا فرصت بازی بیشتری کسب کرده اما این مسابقات برابر تیم‌های ضعیف‌تر برگزار شده و همین نکته مهمی به حساب می‌آید و به نظر می‌رسید که مورینیو برای بازی برابر تیم‌های بزرگ روی او حساب نمی‌کند. پس از غیبت بیل در جریان پیروزی 0 - 2 برابر وست برومویچ، مورینیو گفت: " ما روز یکشنبه برابر وست برومویچ بازی کردیم و او حضور نداشت. روز دوشنبه کمی شگفت زده شدم که خواهان انجام اسکن بود چون احساس خوبی در ناحیه ماهیچه‌ای خود نداشت. بنابراین تمرین نکرد و سپس سه شنبه با تیم تمرین کرد اما به من گفته شد که دوست دارد چند روز با متخصص ورزشی کار کند تا آن ناحیه را تقویت کند. به همین دلیل او اینجا حاضر نیست. " 

پیش از این زیدان حداقل دو بار در رئال مادرید اعلام کرده بود که بیل شخصا خواهان عدم حضور در مسابقات شده است. یکی از این موارد دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بود که بیل خواسته بود در فهرست تیم حضور نداشته باشد. 

1811