کربکندی: حسینی حاضر به ماندن در نفت نبود/ دلیل صحبت مجیدی در مورد مشکل درونی را نمی‌دانم

کربکندی: حسینی حاضر به ماندن در نفت نبود/ دلیل صحبت مجیدی در مورد مشکل درونی را نمی‌دانم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: طولانی شدن بستن قرارداد مجتبی حسینی به خاطر این بود که منتظر تماس از طرف باشگاه نفت مسجدسلیمان بودیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رسول کربکندی در خصوص انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از بررسی‌های زیاد که با چند گزینه صحبت کردیم، در نهایت با مجتبی حسینی که بازیکن و کاپیتان ذوب‌آهن بوده، یکسال با یحیی گل محمدی رو نیمکت تیم بود و بعد از آن هم خودش سرمربی‌گری کرد، به توافق رسیدیم. رزومه کاری او قابل قبول بود. بعد از این که با تیم مسجدسلیمان فسخ کرد، دیروز با او صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. ان‌شاالله اثرگذاری مورد نظر ما را داشته باشد و تیم با هدایت او مسیر خوبی را در کمال آرامش طی کند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این که باشگاه نفت مسجد سلیمان از فسخ قرارداد مجتبی حسینی ناراحت است و اعلام کرده شکایت می‌کند، گفت: مسئولیت فسخ با خود او است. قرارداد فسخ شده و فسخ را هم ثبت کرده‌اند. ظاهرا بندی در قراردادش داشته که می‌‌تواند فسخ کند و 100 میلیون بدهد. این را به ما اعلام کرد و ما هم بعد از فسخ قرارداد با او صحبت کردیم و این تصمیم را گرفتیم. ولی به هر حال خودش هم اعلام کرد که دیگر حاضر به ماندن در نفت مسجدسلیمان نبود و اگر هم با ذوب‌آهن هم نمی‌آمد در آنجا نمی‌ماند.

وی در مورد این که آیا صحبتی با باشگاه نفت مسجدسلیمان در این خصوص انجام شده، گفت: دیروز با مدیرعامل آنها تماس گرفتیم گفت اجازه بدهید به تهران بروم و بعد خبر می‌دهم. گفتیم عجله داریم و می‌خواهیم به خاطر تیم تصمیم گیری کنیم. او گفت با خود مجتبی حسینی صحبت می کنم و خبر می‌دهم. 5-4 ساعت طول کشید اما تماسی حاصل نشد. ما به خاطر رعایت اصول تماس گرفتیم اما آن‌ها به ما جوابی ندادند. طولانی شدن بستن قرارداد به خاطر این بود که منتظر تماس از طرف باشگاه نفت مسجدسلیمان بودیم.

کربکندی در مورد پیام شب گذشته فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه به خاطر مسائل درونی باشگاه ذوب‌آهن نمی‌توانم همکاری کنم، اظهار داشت: فرهاد مجیدی مذاکره‌ای با مدیرعامل باشگاه داشت اما به هرحال دیشب در حالیکه تصمیمات قطعی نشده بود خودش هم اعلام کرد نمی‌تواند همکاری کند. علت این صحبت‌ها و اینکه گفته باشگاه ما مشکل درونی دارد را نمی‌دانم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در مورد این که آیا حسینی برای تقویت تیم لیستی را به باشگاه ارائه داده، گفت: امروز مراسم معارفه او برگزار می‌شود. صد درصد برای تقویت تیم اقدام می‌کنیم. اگر بخواهیم بازیکن بگیریم باید جای خالی در لیست ایجاد کنیم و ببینیم حسینی چه بازیکنانی را می‌خواهد و چه بازیکنانی را نمی‌خواهد. بعد از آن می‌توانیم وارد مذاکره شویم. حسینی باید با تیم کار کند تا به آشنایی بیشتری برسد. سه بازی تا تعطیلات نیم‌فصل داریم، تمرکزمان روی این بازی‌ها است. هنوز صحبتی در خصوص خروجی‌ها و ورودی‌های تیم انجام نشده است.

وی اضافه کرد: مجتبی حسینی را گزینه مناسبی می‌دانیم به دلیل این که از خود ذوب‌آهن است. او بازیکن من و کاپیتان تیم بوده و قبلا هم در اینجا مربیگری کرده است.

کربکندی در پاسخ به این سوال که مجتبی حسینی در ابتدای فصل هم گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن بود اما چرا چنین پروسه‌ پیچیده‌ای برای حضور او روی نیمکت تیم انجام شد، گفت: در آن موقع من در هیات مدیره نبودم و این تصمیم گرفته شد. من در مورد زمانیکه خودم حضور داشتم می‌توانم صحبت کنم.

4774