کارشناس داوری مارکا: تصمیمات درست بود؛ بارسلونا چیزی از داور طلب ندارد!

کارشناس داوری مارکا: تصمیمات درست بود؛ بارسلونا چیزی از داور طلب ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن پاریسی‌ها توانستند حریف خود را با نتیجه ۴-۱ شکست دهند. در این دیدار چند صحنه مهم داوری رخ داد.

به گزارش فوتبالی، اولین صحنه مهم بازی پنالتی روی فرنکی دی‌یونگ، بازیکن هلندی بارسلونا بود. در آن صحنه کورزاوا با پای خود به پشت پای دی‌يونگ ضربه زد تا او نقش بر زمین شود. برخی اعتقاد داشتند اصلا ضربه‌ای به دی‌یونگ وارد نشده و او خودش را نقش بر زمین کرده اما آندوخار اولیور در گفت و گو با رادیو مارکا گفته: آن صحنه پنالتی بود. مسیر کورزاوا با بازیکن بارسلونا یکی شد و او را به زمین زد. به درستی خطای پنالتی اعلام شد حتی اگر قصدی در خطا روی دی‌یونگ وجود نداشته باشد.

یک صحنه مشکوک دیگر هم در بازی رخ داد. هنگامی که بازی ۱-۱ مساوی بود، بارسلونایی‌ها در حال حمله بودند. پاس ژوردی آلبا درون محوطه جریمه به دست مویزه کین برخورد کرد و بسیاری از بارسلونایی‌ها اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی بوده اما آندوخار چنین اعتقادی ندارد. او می‌گوید: از آن صحنه هایی نبود که داور بخواهد پنالتی بگیرد. یک صحنه برخورد توپ با دست به صورت غیر اختیاری بود.

به این ترتیب مشخص شد تصمیمات داور در صحنه‌های مشکوک صحیح بوده است.

1101