جنجال در نیوکمپ؛ فحاشی پیکه و گریزمان به همدیگر!

جنجال در نیوکمپ؛ فحاشی پیکه و گریزمان به همدیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - لبخوانی صحبت های آنتوان گریزمان و پیکه لحظاتی پس از گل اول امباپه در مقابل بارسلونا به شدت جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که نتیجه هنوز 1-1 مساوی بود و بارسلونا هنوز مغلوب نشده بود، امباپه و کورزاوا از سمت چپ تا جایی که می توانستند فشار می آوردند. پس از چند حمله پیاپی تیم پاریسی، پیکه نتوانست خشم خود را کنترل کند و با عصبانیت خطاب به هم تیمی هایش فریاد زد:" توپ های بلند را جمع کنید، لعنتی ها! گندتان بزند، حواستان را جمع کنید!"

گریزمان از حرفهای پیکه خوشش نیامد و خطاب به وی گفت:" آرام باش!" پیکه اما نه تنها آرام نشد بلکه با لحنی تند خطاب به تیم فریاد زد:"لعنت به شما، حتی یک توپ بلند را هم دفع نمی کنید." گریزمان دوباره خطاب به وی گفت:" جری، بس است، آرام باش." اما وقتی دید که مدافع بارسلونا آرام نمی شود، به او فحاشی کرد و گفت:" لعنت به مادرت!" 

پیکه در این لحظه جواب گریزمان را داد و خطاب به وی گفت:" لعنت به مادر خودت! تحت فشار هستیم. پنج دقیقه است که تحت فشار هستیم." البته به نظر می رسد که زمان ثابت کرد که حق با پیکه بوده چرا که امباپه و پی اس جی از روی بارسا رد شدند و تیم کاتالان را در نیوکمپ با نتیجه چهار بر یک شکست دادند.

4125