عکس؛ ترفند عجیب و غریب پیکه هم امباپه را مهار نکرد!

عکس؛ ترفند عجیب و غریب پیکه هم امباپه را مهار نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر 1 بارسلونا را شکست داده و در ورزشگاه نیوکمپ پیروزی بزرگی به دست آورد. در این بازی کیلیان امباپه عملکرد درخشانی داشت و سه گل به ثمر رساند و با هتریک خود شبی خاطره انگیز برای خود و هواداران پاری سن ژرمن ساخت.

به گزارش فوتبالی، امباپه سرعت بالایی دارد به طوری که گرفتن او و مهار کردنش توسط مدافعان حریف کاری بسیار دشوار است. در این بازی هم امباپه از سرعت بالا و توانایی های خود به خوبی استفاده کرد و توانست سه گل به ثمر برساند. اما روی یک صحنه‌ی عجیب و غریب، جرارد پیکه که کنترل کیلیان امباپه را به طور کامل از دست داده بود و این بازیکن به سرعت در حال فرار بود، اقدام به گرفتن پیراهن و کشیدن آن کرد اما در مجموع این ترفند پیکه هم جواب نداد چرا که امباپه در این بازی هتریک کرد و کار بارسلونا را یکسره کرده و سه گل خود را به ثمر رساند.

پیکه در مجموع بازی خوبی نداشت و مصدوم هم شد و کومان او را تعویض کرد تا به نظر برسد که تلاش او برای رساندن خودش به این بازی کاملا بی فایده بوده است و او نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و جلوی مدافعان پی اس جی بایستد.

1470