اندوه پیکه روی سکوها؛ 90 دقیقه را دوام نیاورد!

اندوه پیکه روی سکوها؛ 90 دقیقه را دوام نیاورد!

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر 1 در نیوکمپ بارسلونا را شکست داده و به نوعی کار این تیم را یکسره کند. در این بازی کیلیان امباپه هتریک کرد و شبی به یاد ماندنی داشت.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از اندوهگین ترین چهره های این بازی، جرارد پیکه بود چرا که او تا پیش از این دیدار مصدومیت داشت و به سختی توانسته بود خود را به این بازی برساند و در ترکیب اصلی آبی و اناری پوشان قرار بگیرد. پیکه در این بازی نتوانست 90 دقیقه را دوام بیاورد و در دقیقه‌ی 79 به علت مصدومیت جای خود را به ریک پوچ داد و اکنون باید دید که شرایط جرارد پیکه برای بازی های بعدی بارسلونا به چه شکل خواهد بود.

هنگامی که پیکه پس از تعویض روی سکو ها رفته بود، دوربین های تلویزیونی تصاویر او را شکار کردند که بسیار مغموم و اندوهگین بود و در واقع از این شکست سخت بارسا حال و روز خوبی نداشت و مصدومیت خودش هم دلیل دیگری برای غصه خوردنش بود.

در هر صورت باید دید که شرایط برای بارسلونا به چه شکل پیش خواهد رفت و ادامه ی فصل برای شاگردان رونالد کومان چگونه خواهد بود.

1470