لایپزیش 0-2 لیورپول؛ کلوپ نصف راه صعود را رفت

لایپزیش 0-2 لیورپول؛ کلوپ نصف راه صعود را رفت

پایگاه خبری فوتبالی - ناکامی لیورپول در لیگ برتر انگلیس باعث شده تا تمرکز تیم کلوپ در اروپا باشد و اولین گام در مرحله حذفی را هم محکم و جدی برداشتند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول با گلهای صلاح و مانه توانست از اشتباهات مدافعان لایپزیش به بهترین شکل بهره ببرد. حالا سرخ ها با خیالی راحت در بازی برگشت (که احتمالا در آنفیلد برگزار نخواهد شد) منتظر خواهند بود آن هم در حالی که به نظر می رسد بخش قابل توجهی از راه صعود را طی کرده اند و به نظر می رسد که لایپزیش که شگفتی ساز فصل گذشته اروپا بود، امسال خیلی زودتر از حد انتظارات از مسابقات کنار خواهد رفت.

لیورپول پس از ناکامی های اروپایی اخیر به چنین بردی نیاز داشت تا حس و حال خود را تغییر بدهد و به نظر می رسد که انها حالا می توانند با اعتماد به نفس بیشتری به لیگ انگلیس برگردند و خودشان را از مخمصه ای که به آن دچار شده اند، نجات بدهند چرا که فعلا به رتبه ششم نزول کرده اند که در شان مدافع عنوان قهرمانی نیست. اگر لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برسد، فقط چهار بازی تا رسیدن به فینال فاصله خواهد داشت که به نظر می رسد مسابقات اروپایی برای تیم کلوپ هدف در دسترس تری نسبت به لیگ انگلیس خواهد بود.

4125