پیام جالب نیمار پس از شب شاهکار امباپه در نیوکمپ

پیام جالب نیمار پس از شب شاهکار امباپه در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - امباپه در دقیقه 32 بازی پاریسن ژرمن و بارسلونا به خوبی لنگله را جا گذاشت و با شوتی مهارنشدنی دروازه ترشتگن را باز کرد. این گل اول پی اس جی در بازی بود تا کار به تساوی کشیده شود. نیمار ستاره برزیلی که به علت مصدومیت بازی را از دست داده بود و از دور بازی هم تیمی هایش را دنبال می کرد اما در پیامی توئیتری نوشت:"گل، ایول!"

به گزارش فوتبالی، نیمار به علت مصدومیت باید سه تا چهار هفته از میادین دور باشد و سه شنبه بر خلاف تمایلش نتوانست در نیوکمپ حضور داشته باشد. ساعاتی قبل از شروع بازی، مهاجم برزیلی گفته بود که بازی با بارسا یکی از سه بازی بوده که دوست داشته در آن حضور داشته باشد و از نبودش ناراحت است.

نیمار در پایان بازی و پس از هت تریک امباه نیز نوشت:" امباپه خیلی خوب بازی کرد. هت تریک پسر خودم!"و در پیامی دیگر هم نوشت:" تیم عجب بازی فوق العاده ای داشت. همه خیلی خوب بودند. پاردس یک غول است."

البته هم تیمی های نیمار در غیاب وی کم نگذاشتند. امباپه که در نیمه دوم گل دومش را به ثمر رساند، ثابت کرد که مسیر پیشرفتش را به درستی طی می کند و در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و کین مهاجم جوان نیز گلزنی کرد. پی اس جی با هدایت پوچتینو توانست پیروزی آسانی را در بازی دور رفت کسب کند و حالا در بازی برگشت کارش راحت تر است.

4125