عکس؛ سر و وضع جالب فاتی در سکو های نیوکمپ

عکس؛ سر و وضع جالب فاتی در سکو های نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن و بارسلونا یکی از حساس ترین دیدار های مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. برای این بازی هر دو تیم غایبانی دارند که از غایبان مهم بارسلونا می‌توان به ستاره جوان این تیم یعنی آنسو فاتی اشاره کرد. البته پی اس جی بازیکنانی اصلی مانند نیمار و دی ماریا را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی که از حضور در این دیدار غایب بود، از روی سکو ها با تیپی خاص و جالب حاضر شده بود و به همراه گوشی تلفن همراه خود از برخی صحنه ها عکس می‌گرفت و با موبایل خود کار می‌کرد. در نیمه اول بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا، آبی و اناری پوشان توسط لیونل مسی از روی نقطه‌ی پنالتی به گل رسیدند و پی اس جی هم توسط کیلیان امباپه موفق شد دروازه‌ی بارسا را باز کند و آنسو فاتی با حضور در نیوکمپ شاهد این اتفاقات بود.

بارسلونای رونالد کومان هم از مصدومیت ها ضربه خورده است و بازیکنانی را از دست داده که می‌توانستند به او کمک کنند. جرارد پیکه هم یکی دیگر از مصدومان بارسا بود که توانست خود را برای بازی مقابل پی اس جی آماده کند اما برای فاتی چنین اتفاقی نیفتاد و او با سر و وضعی جالب از روی سکو ها شاهد بازی بود.

1470