ترفند عجیب دفاعی؛ کشیدن شورت ورزشی در برف!

ترفند عجیب دفاعی؛ کشیدن شورت ورزشی در برف!

پایگاه خبری فوتبالی - گاهی اوقات در دنیای فوتبال، مدافعان از مهار مهاجم حریف و آن کسی که برای کنترل کردن او گماشته شده‌اند، عاجز می‌مانند و مجبور می‌شوند که برای انجام این وظیفه رو به کار های عجیب و غریبی بیاورند. در لیگ ترکیه، ترفندی تعجب برانگیز توسط یکی از مدافعان به اجرا گذاشته شد.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در بازی تیم گالاتاسرای در لیگ ترکیه اتفاق افتاد و مهاجم این تیم در حال نفوذ بود و با سرعت به سمت توپ و دروازه حریف می‌دوید اما مدافع تیم مقابل یعنی تیم قاسم پاشا اسپور، شورت ورزشی او را کشید و مانع از حرکت او به سمت دروازه حریف شد تا صحنه‌های جالبی در هوای برفی ترکیه به ثبت برسد.

این بازی را در نهایت گالاتاسرای با نتیجه دو بر یک برد و این ترفند دفاعی نتوانست در مجموع کاری را برای باشگاه قاسم پاشا اسپور از پیش ببرد اما صرفا تصاویر جالبی از این حرکت بامزه مدافع تیم قاسم پاشا اسپور به ثبت رسید.

در سطح اول فوتبال اروپا و در اسپانیا هم یک بار صحنه‌ی پیراهن کشی جرارد پیکه از ایناکی ویلیامز سوژه شده بود و به طور کلی به نظر می‌رسد که مدافعان وقتی کنترل کار از دستشان در می‌رود رو به حرکاتی عجیب و غریب می‌آورند.

1470