مدافع 21 ساله پرتغالی گزینه جانشینی راموس در رئال مادرید

مدافع 21 ساله پرتغالی گزینه جانشینی راموس در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید همچنان در بازار نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع میانی مطمئن است تا در صورت عدم قرارداد راموس، جای کاپیتان رئال را پر کند. رئال مادرید همیشه به بازار نقل و انتقالات در فوتبال پرتغال نگاه ویژه ای داشته است. 

به گزارش فوتبالی، حالا آس گزارش داده است که استعدادیابان رئال مادرید گزارشات بسیار مثبتی را در مورد داوید کارمو مدافع میانی 21 ساله پرتغالی تیم براگا دریافت کرده اند. این بازیکن که 196 سانتی متر قد دارد، در زمستان گذشته در یک قدمی پیوستن به لیورپول برای جاشنینی فن دایک قرار داشت اما انتقال به خاطر پنج میلیون یورو به هم خورد. در حقیقت براگا  چهار میلیون یورو برای انتقال قرضی با بند خرید اجباری 25 میلیون یورو می خواست در حالی که لیورپول می خواست بند خرید 20 میلیون یورو باشد.

رم نیز در تابستان گذشته برای جذب کارمو 20 میلیون یورو پیشنهاد داده بود اما براگا این مبلغ را ناکافی می دانست. این مدافع میانی پرتغالی تا 2025 با براگا قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 40 میلیون یوروست. این بازیکن مجموعا 30 بازی در لیگ پرتغال و شش بازی در لیگ اروپا در کارنامه خود دارد.کارمو البته فعلا در حال ریکاوری از مصدومیتش است و سه ماه از میادین دور خواهد بود اما در تابستان بعدی به آمادگی کامل می رسد و طبیعی است که مشتریانش نظیر رئال مادرید به دقت شرایط جذب وی را دنبال کنند.

4125