وزن ادن هازارد به طور ناگهانی کاهش یافته؟

وزن ادن هازارد به طور ناگهانی کاهش یافته؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، مهاجم بلژیکی رئال مادرید، در دوران حضورش در جمع مادریدی ها همواره با مصدومیت های زیادی مواجه شده است. او در ابتدای دوران حضور خود در رئال مادرید اضافه وزن داشت و همین مسئله موجب شده بود تا هواداران رئال مادرید از او انتقاد کنند و از فرم او رضایت نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت ها ضربه‌ی زیادی به هازارد زده است به طوری که او با بازیکنی که در چلسی بود فرسنگ ها فاصله دارد و اصلا در آن فرم ایده آل نیست. اکنون به گفته برنامه الچرینگیتو و یکی از خبرنگاران اسپانیایی آن، ادن هازارد 4 کیلو از وزن خود را در مدت کوتاهی کم کرده است و این مسئله بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد چرا که هازارد وزن بالایی داشته و اکنون به نظر می‌رسد که با تمریناتی در حال کاهش وزن است و به سرعت 4 کیلو از آن را کم کرده است.

عملکرد ادن هازارد در رئال مادرید چنگی به دل نزده است چرا که او خیلی کم بازی کرده و در بازی هایی هم که حاضر بوده، نتوانسته آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد و چندان به کار زیدان نیامده است. در هر صورت باید دید که ادامه‌ی دوران حرفه‌ای این بازیکن بلژیکی به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470