گزارش ویژه/ میزبانی بحرین در رقابتهای متمرکز مقدماتی جام جهانی جدی است

گزارش ویژه/ میزبانی بحرین در رقابتهای متمرکز مقدماتی جام جهانی جدی است

پایگاه خبری فوتبالی- چهار بازی باقیمانده تیم ملی در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 در کدام کشور به صورت متمرکز برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پیش از این قرار بود تیم ملی در ورزشگاه آزادی از حریفانش میزبانی کند منتهی تغییر مجدد زمان بازیهای تیم ملی حالا احتمال میزبانی شاگردان اسکوچیچ را هم تحت تاثیر قرار داده است.

سایت فدراسیون فوتبال در خبری که ساعاتی قبل روی خروجی‌اش قرار داد به این نکته اشاره کرد که بازیهای باقیمانده به احتمال زیاد به میزبانی یکی از کشورهای حاضر در گروه C برگزار شود یا اینکه یک کشور بی طرف میزبانی بازیهای این گروه را به عهده بگیرد.

با توجه به وضعیت کرونا، امکان برگزاری بازیها در شرق آسیا وجود ندارد و طبیعتا هنگ‌کنگ و کامبوج نمی‌توانند میزبان بازیها باشند.

قطر و امارات کشورهای بی طرفی هستند که امکان برگزاری رقابتها در آن وجود دارد. قطر که در چند ماه گذشته میزبان رقابتهای مختلفی بوده، آمادگی میزبانی از یک تورنمنت دیگر را حداقل در خرداد 1400 ندارد. امارات هم که در گروه G رقابتهای انتخابی جام جهانی حضور دارد و طبیعتا اولویتش، میزبانی از بازیهای گروه خودش است.

در چنین شرایطی، باید دید برنده رقابت ایران و بحرین برای گرفتن میزبانی ادامه رقابتهای گروه C چه نتیجه‌ای خواهد داشت هر چند این نگرانی وجود دارد که با توجه به عدم میزبانی تیمهای ایرانی از حریفانشان در فصل گذشته لیگ قهرمانان و همچنین نفوذ شیخ سلمان بحرینی در فیفا و AFC، به عنوان رئیس ای اف سی و نایب رییس فیفا، شاید میزانی به کشور عربی حاشیه خلیج فارس برسد. به این نکته هم اشاره کنیم که امروز عراق هم برای میزبانی مسابقات گروه C درخواست میزبانی داد و حالا باید دید نهایتا کدام کشور به عنوان میزبان بازیهای گروه C انتخاب خواهد شد.

1984