برگزاری مناظره های انتخاباتی کاندیداهای فدراسیون فوتبال در رسانه ملی منتفی شد

برگزاری مناظره های انتخاباتی کاندیداهای فدراسیون فوتبال در رسانه ملی منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا خبری از مناظره انتخاباتی بین نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال، در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیروز خبری دهان به دهان گشت مبنی بر اینکه شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما به برنامه‌سازان ورزشی رادیو و تلویزیون اطلاع داده که نباید مناظره‌ای بین کاندیداهای فدراسیون فوتبال برگزار کنند. خبری که گویا صحت دارد.

یکی از اعضای شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما درباره این موضوع به روزنامه ایران ورزشی گفته است: "مگر درباره انتخابات سایر فدراسیون‌های ورزشی برنامه یا مناظره‌ای ساخته شده که انتظار دارید درباره انتخابات فدراسیون فوتبال این اتفاق بیفتد؟ فدراسیون فوتبال برای ما نه در المپیک اهمیتی دارد و نه در جام جهانی نتایج درخشانی گرفته که بخواهیم از سایر فدراسیون‌های مدال‌آور ورزشی متمایزش کنیم. انتخابات فدراسیون فوتبال که به اندازه انتخابات ریاست جمهوری اهمیت ندارد که بخواهیم برایش مناظره ترتیب دهیم."

اردیبهشت سال 95، مهدی تاج، عزیزالله محمدی و مصطفی آجرلو در مناظره برنامه نود و البته در مناظره های مختلف برنامه های رادیویی رادیو ورزش، رادیو ایران و رادیو گفت وگو شرکت کردند. البته از آن زمان 4 سال و 10 ماه گذشته است.

چیا فوادی/ پایگاه خبری فوتبالی

1111