حلالی: تیمی که از اول بازی اوت پرتاب می‌کند را نمی‌پسندم/ جای خالی بشار رسن حس می‌شود

حلالی: تیمی که از اول بازی اوت پرتاب می‌کند را نمی‌پسندم/ جای خالی بشار رسن حس می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پیکان پرتاب‌های اوت خطرناکی می‌انداخت شاید این یک تاکتیک باشد اما من این را نمی‌پسندم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، اسماعیل حلالی در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود و به سختی بردیم. پیکان تمام روزنه‌ها را بسته بود ولی ما نیاز به سه امتیاز داشتیم که در اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: پیکان پرتاب‌های اوت خطرناکی می‌انداخت. شاید این یک تاکتیک باشد اما من این را نمی‌پسندم یک تیم از اول بازی پرتاب اوت بیندازد اما مهم برای ما سه امتیاز بود که گرفتیم. ان‌شاءالله با سه امتیازی که مقابل گل‌گهر می‌گیریم قهرمان نیم‌فصل خواهیم شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما باید از موقعیت‌های خود استفاده کند و نتیجه یک بر صفر نمی‌تواند پشتوانه خوبی باشد اما وقتی به گل دوم برسیم بازیکنان از لحاظ روحی هم بهتر بازی می‌کنند. البته این تیم کمبود بازیکن دارد و باید تقویت شود.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان خلاء بازیکنی چون بشار رسن در پرسپولیس حس می‌شود، پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باید جای بشار را پر کند و در دفاع راست و دفاع وسط نیاز به بازیکن دارد و قطعا با تقویت تیم وضعیت بهتر خواهد شد.

7474