روستایی در گفت و گو با فوتبالی: داور به نفع پرسپولیس سوت زد/ به پرسپولیس برمی‌گردم

روستایی در گفت و گو با فوتبالی: داور به نفع پرسپولیس سوت زد/ به پرسپولیس برمی‌گردم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیکان می گوید فصل بعد به پرسپولیس بر می گردد چون به صورت قرضی به تیم پیکان آمده است.

به گزارش فوتبالی، امیر روستایی در مورد شکست پیکان مقابل پرسپولیس گفت: ما تا قبل از اینکه از پرسپولیس گل دریافت کنیم بازی خوبی انجام دادیم و هدفمان این بود که گل نخوریم و با امتیاز بیرون بیاییم ولی روی غفلت گل خوردیم و بعدش می توانستیم به گل برسیم چون یکی دو موقعیت خوب داشتیم .

او درباره قضاوت داوری در این دیدار ادامه داد: داور بازی تمام سوت های 50-50 را به نفع پرسپولیس می زد.

این بازیکن در مورد اینکه چرا به اوت دستی های محمد نادری مدام انتقاد می شود خاطرنشان کرد: از اوت های نادر فقط در دو بازی به گل رسیدیم و در بقیه بازی ها اتفاقی رخ نداده است. بالاخره نادر توانایی ویژه‌ای دارد که شاید هر تیمی این بازیکن را داشته باشد از توانایی‌اش استفاده کند. در بازی با ماشین سازی که از اوت نادر به گل رسیدیم گل دوم را روی یک حرکت تاکتیکی زدیم و تمام فیلم ها نیز موجود است و منتقدان می توانند بازبینی کنند و به نظر من این انتقادها بیخودی است و درست نیست که بخواهند راجع به تاکتیک ما نظر بدهند.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس گفت: بالاخره من بصورت قرضی به پیکان آمدم و فصل بعد باید به پرسپولیس برگردم و باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد.

بازیکن پیکان در مورد دیدار با صنعت نفت آبادان نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم و این چند هفته ناکامی را جبران کنیم.

روستایی در پایان تصریح کرد: در مجموع کل کادر فنی ما از جمله آقای تارتار خیلی زحمت می کشند . هدف کل تیم ما معلوم است و ان شاء ا... که بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و به موفقیت نزدیک شویم . جوان های خوبی داریم که می توانند در آینده با تلاش و پشتکار بهترین های ایران شوند.

۱۱۲۲