روی صورتش زوم نکنید!/ کشمکش میثاقی - سیاوش؛ از آنتن تا اینستاگرام

روی صورتش زوم نکنید!/ کشمکش میثاقی - سیاوش؛ از آنتن تا اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی- صحبت های محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر، با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، برنامه فوتبال برتر همچون همیشه دوشنبه شب به روی آنتن شبکه سوم رفت که در این برنامه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان مهمان برنامه بود و او درخصوص عملکرد سپاهان و صدرنشینی این تیم پس از شکست دادن استقلال، صحبت هایی را با مجری برنامه مطرح کرد.

در حالیکه جلسه هیئت مدیره استقلال برای تعیین تکلیف کادرفنی این باشگاه به صورت همزمان با برنامه فوتبال برتر در جریان بود، محمد حسین میثاقی صحبت هایی را در مورد آینده کاری محمود فکری مطرح کرد که این گفته ها به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد.

عدم ارائه بازی های خوب توسط تیم فکری در نیم فصل نخست و نارضایتی هواداران که حتی شایعاتی به گوش می رسد که این عدم رضایت از سوی بعضی از بازیکنان تیم نیز دیده شده است، همگی دست به دست هم داد تا استقلال مورد هجمه و انتقادهایی قرار بگیرد و پس از شکست برابر سپاهان، طرفداران این تیم خواهان تغییرات در کادرفنی تیم باشند.

میثاقی در بخشی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر با اشاره به جلسه هیئت مدیره استقلال درخصوص آینده کاری محمود فکری در این باشگاه گفت: فشاری از جانب هواداران به باشگاه تحمیل شده و در هفته های اخیر نقد های آنها زیاد شد که بعضی از آنها غیر طبیعی بود چون استقلال در صدر جدول قرار داشت و حتی بعضی از بازیکنان با کادرفنی داستان دارند و همدلی به صورت کامل در تیم وجود ندارد.

مجری فوتبال برتر در ادامه گفت: بازی مقابل سپاهان فشارها را روی کادرفنی بیشتر کرد که من باز هم تأکید می کنم بسیاری از آنها غیرمنصفانه بود ولی از فرم فوتبال استقلال راضی نبودند. عضو عزیز هیئت مدیره نباید با فشار کانال های هواداری و داستان هایی که ایجاد می کنند، تصمیم بگیرد و زحمات کادرفنی نادیده گرفته شود.

این حمایت های زیرپوستی میثاقی از کادرفنی و محمود فکری باعث واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی شد. همچنین میثاقی در بخشی از برنامه شب گذشته اش کنایه هایی به سیاوش یزدانی مدافع استقلال زد که این مسئله با واکنش تند این بازیکن  مواجه شد. در قسمتی از برنامه فوتبال برتر که به حواشی دیدار سپاهان و استقلال و درگیری سیاوش یزدانی و امید نورافکن پرداخته می‌شد محمد حسین میثاقی خطاب به عوامل برنامه گفت: دوربین را روی سیاوش یزدانی زوم نکنید کلا لفظای درستی به کار نمی‌برد.

این گفته های میثاقی باعث شد تا یزدانی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، علیه مجری برنامه فوتبال برتر موضع بگیرد و ضمن اینکه صحبت هایی را خطاب به مجری فوتبال برتر مطرح کرد، از عادل فردوسی پور مجری برنامه نود نیز حمایت کرد.یزدانی برخورد میثاقی با خودش را شخصی دانسته و البته منظورش این است که هیچ توهینی به نورافکن نکرده . 

به هر حال برنامه شب گذشته فوتبال برتر، به مذاق استقلالی ها خوش نیامد. از هواداران تیم گرفته تا بازیکنانی نظیر سیاوش یزدانی و علاوه بر اینکه مدافع آبی پوشان در صفحه شخصی خود به برنامه شب گذشته محمدحسین میثاقی واکنش نشان داد، طرفداران استقلال نیز در توئیتر با ارسال توئیت هایی به انتقاد از میثاقی پرداختند.

6641