پروژه جدید اورتون: ساخت ورزشگاه در کنار دریا

پروژه جدید اورتون: ساخت ورزشگاه در کنار دریا

پایگاه خبری فوتبالی – اورتون در کنار دریا ورزشگاه می‌سازد.

به گزارش فوتبالی، مسئولین شهر لیورپول تایید کردند باشگاه اورتون اجازه دارد در کنار دریا ورزشگاه بسازد. اورتونی‌ها مدت‌ها بود که برنامه داشتند در منطقه براملی مور که یک منطقه دور افتاده و رها شده است یک ورزشگاه بسازند تا با توجه به حضور یک مجموعه ورزشی، این منطقه رشد کند و زندگی به شیوه ای مدرن در این منطقه به جریان بیفتد. ورزشگاه مورد نظر اورتونی‌ها ۵۲ هزار نفری خواهد بود (۵۲۸۸۸ نفر) که حالا با تایید مسئولین شهر باید منتظر تایید نهایی اعضای خود باشگاه ماند. تصمیم نهایی اورتونی‌ها برای آغاز پروژه ۲۳ فوریه (یک هفته دیگر) گرفته می‌شود.

اورتونی‌ها پیش از این پروژه بازسازی و ترمیم گودیسون پارک را هم زیر نظر داشتند اما احتمالا ورزشگاهی جدید خواهند ساخت. آن‌ها تصمیم دارند اولین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را در ورزشگاه جدید برگزار کنند. اورتونی‌ها در این چند ساله با تزریق سرمایه، ‌استخدام بازیکنان و جذب سرمربی طراز اولی چون آنچلوتی پیشرفت خوبی داشتند و حتی امسال چند هفته هم در میان مدعیان قرار گرفتند.

در حال حاضر اورتونی‌ها با ۳۷ امتیاز از ۲۲ بازی در رده هفتم قرار دارند اما در صورت برنده شدن در ۲ بازی عقب افتاده خود حتی می‌توانند به رده چهارم جدول هم برسند.

1101