ضیایی: استعدادیابی راهبرد اصلی اردو تیم فوتبال ناشنوایان است

ضیایی: استعدادیابی راهبرد اصلی اردو تیم فوتبال ناشنوایان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان گفت: بر اساس تستی که در اردوی قبلی از بازیکنان گرفته شد آمادگی جسمانی آنان خوب نبود و در این اردو روی آمادگی جسمانی و استعدایابی تمرکز بیشتری خواهیم داشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد حسین ضیایی گفت: برنامه ما به گونه‌ای است که ابتدا تمرکز بیشتری روی آمادگی جسمانی است و هرچه به مسابقه نزدیک‌تر می‌شویم برنامه‌ و تمرینات بیشتر روز آمادگی فنی و تاکتیکی ورزشکاران خواهد بود تا با آمادگی بالا راهی مسابقات شوند. 

وی گفت: بنابراین در اردویی که از دوم اسفند ماه آغاز می شود، تمرینات را از مرحله پایه شروع می‌کنیم و کم کم فشار تمرینات افزایش خواهد یافت.

به گفته این مربی در این اردو ۲۱ ورزشکار از ۱۱ استان حضور دارند و تمرینات خود را زیر نطر کادر فنی تا ۱۲ اسفندماه ادامه خواهند داد. 

براساس این گزارش؛ اردوهای آماده سازی فوتبال ناشنوایان با هدف آمادگی بیشتر و استعدادیابی بازیکنان جوان تا شروع مسابقات انتخابی المپیک (اردیبهشت ۱۴۰۰) در چندین مرحله برگزار می شود و فوتبالیست های ناشنوا در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار خواهند کرد.
محمدحسین ضیایی به عنوان سرمربی و  قادر تیموری ، قاسم موافق و قاسم خورشیدی  در کسوت مربی این تیم را همراهی می کنند.

سهیل قیطاسی، اسماعیل عرب لو، حامد طلایی، حسین مهدی زاده، مهدی کرمعلی، علیرضا بسیج،  محسن فرضی کاکلوند،حسین مصباحی، عبدامهدی هاموری، سینا عیسی پره، حسن مطوری، سیاوش زینل وند، علی زینل وند، محمد امین سلیمانی، میلاد محمدی، شاهین برزگر ، مسلم طاهر پور،علی سلیمی ، حسین مرادی،علی اکبر احمد وند و مصطفی حیدری نفرات دعوت شده به دومین اردوی انتخابی و آمادگی تیم فوتبال ناشنوایان هستند. 

این فوتبالیست ها از استان های تهران، اصفهان، قم ، قزوین، مازندران، خوزستان ، کردستان ، لرستان، یزد، همدان و کرمانشاه به اردو دعوت شده اند و پس از انجام تست وارد  اردو خواهند شد و تمرینات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از ۲ تا ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد. 

مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته فوتبال، سال آینده برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه کشور مالزی ممکن است میزبانیش برای مسابقات انتخابی را رد کند، چندی پیش فدراسیون ناشنوایان کشورمان برای میزبانی این مسابقات آمادگیش را اعلام کرده است.

6641