مدافع سابق یوونتوس: تاکسی خانواده‌ شده‌ام/ نمی‌دانم پیرلو سرمربی بزرگی می‌شود یا خیر

مدافع سابق یوونتوس: تاکسی خانواده‌ شده‌ام/ نمی‌دانم پیرلو سرمربی بزرگی می‌شود یا خیر

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع سابق یوونتوس درباره کارهایی که این روزها انجام می‌دهد و روند کاری پیرلو به صحبت پرداخت. او اعتقاد دارد هنوز مشخص نیست پیرلو می‌تواند مربی بزرگی باشد یا خیر اما در دوران بازی‌اش بازیکن بزرگی بوده است.

به گزارش فوتبالی، بارزالی در جریان یک گفت و گوی اینترنتی با کانال توئیچ یوونتوس گفته: بعضی از بازیکنان می‌خواند پس از پایان دوره بازی‌شان همچنان در فوتبال بمانند و یا مدیر یا مربی شوند. من در حال حاضر اما احساس خوبی دارم. اندکی شرارت دارم. بعضی اوقات به ورزش پدل (ورزشی شبیه به اسکواش و تنیس) روی می‌آورم. بعض وقت‌ها می دوم و بعضی اوقات دیگر هم به عنوان یک راننده تاکسی فرزندانم را به منزل می‌آورم یا بیرون می‌روم.

مدافع سابق تیم یوونتوس که سابقه بازی کنار پیرلو را هم دارد درباره هم بازی سابقش در یووه و تیم ملی ایتالیا که حالا در یووه سرمربیگری می‌کند گفته: آندرا بازیکن بسیار بزرگی بوده اما یک سرمربی بزرگ؟ نمی‌دانم. او تازه کارش را آغاز کرده. او البته باهوش کار کرده است. آندرا شاید رشک‌برانگیزترین مربی برای هواداران فوتبال و بازیکنان حرفه‌ای باشد. چند بار در تورین با هم ملاقات کردیم و من او را در راه مربیگری بسیار قانع کننده دیدم که می‌خواهد یک مربی خوب شود.

1101