کنایه رئیس لالیگا به رئال مادرید به خاطر هوای برفی بازی بایرن مونیخ

کنایه رئیس لالیگا به رئال مادرید به خاطر  هوای برفی بازی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا در صفحه توئیترش به شکل غیرمستقیم به رئال مادرید کنایه زد. وی تصاویری از بازی بایرن مونیخ و بیله فلد منتشر کرد. در حقیقت ورزشگاه آلیانس آرنا پوشیده از برف بود و رئیس لالیگا نوشت که با وجود این شرایط مشکلی برای برگزاری بازی نبوده است. تباس نوشت:"بوندسلیگا: بازی بایرن در این لحظات... بدون کامنت. در برف هم می شود بازی کرد."

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کنایه رئیس لالیگا به باشگاه هایی است که در اوایل ژانویه به خاطر برف شدید بازیهایشان را لغو کردند و برخی نظیر رئال مادرید نیز از برگزاری بازی در این شرایط انتقاد کردند. در حقیقت زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از این که بازی تیمش و اوساسونا لغو نشد به شدت دلخور بود چرا که بازیکنان رئال مادرید به خاطر مشکل پرواز، چهار ساعت در هواپیما محبوس شدند و از طرفی شرایط چمن پامپلونا مساعد نبود. بازی رئال و اوساسونا با تساوی به اتمام رسیده بود و دو امتیاز از دست رئال پریده بود.

زیدان در پایان آن بازی با انتقاد از نحوه مدیریت لالیگا نوشته بود:" بازی کردن در این شرایط خیلی مشکل است. اما در نهایت تصمیم گرفتند که بازی کنیم و دیدید که چه شد. از شرایط زمین به شدت ناراحت بودم."

4125