عکس؛ رونالدو، بنزما و راموس روی صندلی عقب ماشین!

عکس؛ رونالدو، بنزما و راموس روی صندلی عقب ماشین!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و سرجیو راموس، دورانی را در رئال مادرید هم‌تیمی بودند. در واقع راموس و بنزما هنوز هم هم‌تیمی هستند اما کریستیانو رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، این سه نفر سال‌های زیادی را در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بودند و افتخارات زیادی را به دست آوردند. در واقع می‌توان گفت که هم راموس هم بنزما و هم کریستیانو رونالدو سه مهره‌ی اصلی رئال مادرید در قهرمانی ها و افتخارات این تیم در سال‌های حضور همزمان این سه نفر در رئال مادرید بود. بیشترین اثرگذاری را کریستیانو رونالدو در ترکیب رئال مادرید داشت و در جام های این تیم همواره نفر اول از نظر اثرگذاری بود و با رفتن او از جمع مادریدی ها، هنوز سپیدپوشان جانشین مناسبی برای او پیدا نکرده‌اند.

رونالدو و بنزما در تابستان 2009 به رئال مادرید آمدند. کریم بنزما اکنون مرد نخست خط حمله رئال مادرید است و کریس رونالدو در یووه به دوران حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد. این تصویر مربوط به سال‌های نخست حضور رونالدو و بنزما در رئال مادرید است که در کنار راموس در عقب یک ماشین برای مراسم انتخاب بهترین‌ها و تیم منتخب سال نشسته بودند.

1470