عکس؛ دوچرخه و بدن‌سازی راموس 8 روز پس از عمل!

عکس؛ دوچرخه و بدن‌سازی راموس 8 روز پس از عمل!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید، در این فصل از رقابت‌ها دچار مصدومیت سنگینی شد و همین مسئله باعث دوری او از میادین شده بود. مصدومیت سرجیو راموس به گونه‌ای بود که مجبور شد عمل جراحی انجام دهد و این قضیه باعث دور شدن او از میادین برای مدتی بود که زیدان به شدت تحت فشار است.

به گزارش فوتبالی، اکنون 8 روز از عمل جراحی موفقیت آمیز سرجیو راموس می‌گذرد و این بازیکن تمرینات بدن‌سازی خود را با جدیت پیگیری می‌کند تا هر چه زود تر بتواند به میادین بازگشته و به رئال مادرید در بازی های حساسی که پیش رو دارد کمک کند. سرجیو راموس به نظر می‌رسد که در این روز ها روحیه‌ای بالا دارد چرا که خودِ او این تصاویر را از تمرینات بدنسازی‌اش به نمایش گذاشته است و با به اشتراک گذاری آن‌ها، نشان داده که در حال تلاش است تا هر چه زود تر خود را آماده کرده و به میادین بازگردد.

همچنین حرف و حدیث های زیادی پیرامون قرارداد سرجیو راموس وجود دارد و گفته می‌شود که او ممکن است در پایان این فصل از رئال مادرید برود و از سپیدپوشان جدا شود چرا که قرارداد او در تابستان به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید نشده است.

1470