بایرن مونیخ از خرید کردن متوقف نمی شود؛ به دنبال دفاع راست 21 ساله

بایرن مونیخ از خرید کردن متوقف نمی شود؛ به دنبال دفاع راست 21 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ از خرید کردن سیر نمی شود. باواریایی ها پس از نهایی کردن جذب دایو اوپامکانو از لایپزیش و عمر ریچاردز از ردینگ به نظر می رسد که تلاش ها را برای خرید مکس آرونز از تیم نوریچ آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل انگلیس گزارش داده است که بایرن در نظر دارد که این مدافع 21 ساله را به خدمت بگیرد. آرونز در تابستان قبلی هم در لیست خرید باواریایی ها قرار داشت.

بایرن و آرونز دو سال است که با همدیگر در تماس هستند. منچستریونایتد هم این بازیکن جوان انگلیسی که تجربه هفت بازی در تیم زیر 21 سال برزیل را داشته، زیر نظر دارد. او در حال حاضر در نوریچ در لیگ دسته دو انگلیس توپ می زند اما دفاع راستی است که قابلیت های هجومی زیادی دارد و در این فصل در همه دقایق ممکن در تیمش حضور داشته است.

بایرن مونیخ در کنار آرونز شرایط دست را هم دنبال می کرد اما این مدافع هلندی - آمریکایی راهی بارسلونا شد. بایرن در تابستان گذشته جذب بونا سار از مارسی را با هشت میلیون یورو نهایی کرد اما از عملکرد بازییکن فرانسوی راضی نیستند. بدین ترتیب باواریایی ها در نظر دارند که آرونز را برای تقویت تیمشان در پست دفاع راست به خدمت بگیرند.

4125