کومان: باید از بازیکنانی مانند نیمار مراقبت شود/ سرعت امباپه را کنترل می‌کنیم

کومان: باید از بازیکنانی مانند نیمار مراقبت شود/ سرعت امباپه را کنترل می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان پیش از دیدار بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، کومان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پاری سن ژرمن گفته: مصدومیت نیمار؟ باید از بازیکنانی نظیر او، مسی و رونالدو مراقبت شود زیرا آن ها بازیکنانی هستند که به ما اجازه می‌دهند از فوتبال لذت ببریم. داوران باید از آن‌ها مراقبت کنند اگرچه که برخورد در ورزش طبیعی است.

سرمربی بارسا در ادامه افزود: شرایط پیکه؟ او خوب است و برای ۴ یا ۵ روز گذشته در کنار تیم بوده. یک روز دیگر فرصت دارم تا درباره استفاده او تصمیم بگیرم. بابت لیگ قهرمانان هیجان زده‌ام. بازی سختی داریم. پاری سن ژرمن تیم خوبی است. ما پیشرفت کرده ایم اما آن‌‌ها هم کیفیت خوبی دارند. به بازیکنان تیمم اطمینان دارم. واضح است که پیشرفت داشته‌ایم. اعتماد به نفس لازم برای شکست دادن یک تیم خوب را داریم. مهار بازیکنان حریف؟ من خیلی علاقه‌ای به مهار تک به تک افراد ندارم. شما باید بدانید چگونه بازی کنید و زمانی که توپ را از دست می‌دهید چگونه سازماندهی شوید.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: این بازی دیدار بین مسی و امباپه نیست. دیداری است که در آن بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند. امباپه هم بازیکن خوبی برای پاری سن ژرمن است. آن‌ها مدعی قهرمانی‌اند و می‌خواهند در خانه حریف گل بزنند. می‌خواهند مانند ما توپ را در اختیار داشته باشند. برای ما مهم است که گل نخوریم. باید امباپه را کنترل کنیم.

1101