هم‌تیمی سابق مسی: اگر مسی بخواهد به تیمی بپیوندد آن تیم منچسترسیتی است

هم‌تیمی سابق مسی: اگر مسی بخواهد به تیمی بپیوندد آن تیم منچسترسیتی است

پایگاه خبری فوتبالی – پابلو زابالتا اعلام کرده منچستر سیتی بهترین شرایط را برای مسی فراهم کرده و اگر او بخواهد از بارسا جدا شود به سیتی می‌پیوندد.

به گزارش فوتبالی، زابالتا در گفت و گو با میرور اسپورت گفته: لئو سال‌ها است که در لالیگا بازی می‌کند و فکر می‌کنم تجربه کردن فوتبال انگلیس برای او جذابیت زیادی دارد.  منچسترسیتی شرایط خوبی را به او پیشنهاد کرده است. او می‌داند پپ تا چه اندازه خوب است و چیکی بگریستین، فران سوریانو و سرخیو آگوئرو را هم می‌شناسد. تصمیم مهم و بزرگی خواهد بود اگر لئو بارسلونا را ترک کند اما اگر این چیزی است که او می‌خواهد پس حضور در باشگاهی که دوستانش در آن هستند اتفاق خوبی است. وقتی برای مدت زمان زیادی در یک باشگاه باشید حضور در باشگاه دیگر می‌تواند اتفاق عجیبی باشد. مطمئن هستم تیم هایی مانند پاری سن ژرمن و یوونتوس هم به امضای قرارداد با او علاقمند هستند اما فکر می‌کنم منچسترسیتی مقصد خوبی برای او است.

زابالتا که به همراه مسی در تیم ملی آرژانتین بازی کرده و سابقه کار با پپ را هم در کارنامه‌اش دارد در ادامه افزود: هیچ وقت فکر نمی‌کردم  شرایطی پیش بیاید که مسی نخواهد در بارسلونا بماند. فکر می‌کنم مسخره است که بارسلونا این همه اشتباه انجام داده تا مسی در باشگاه ناراخت باشد. دوست دارم مسی در بارسلونا به فوتبالش پایان دهد و حتی پپ هم دوست دارد او در بارسلونا بماند اما باشگاه بارسلونا شرایط را برای او سخت کرده است.سرانجام انتخابات بارسلونا جذاب خواهد بود. شاید یک رئیس جدید او را در بارسلونا نگه دارد زیرا می‌دانم که خانواده اش در بارسلونا جا افتاده‌اند اما اگر او تصمیم گرفت از بارسا برود دوست دارم او را در سیتی ببینم.

1101