پاشازاده: تکلیف پاس را روشن کنید!

پاشازاده: تکلیف پاس را روشن کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم پاس اعلام کرد: مشکل اصلی پاس عدم حمایت از تیم و عمل نکردن به وعده‌هایی است که دادند اما بالاخره باید تکلیف تیم را روشن کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده اظهار کرد: متأسفانه تکلیف ما مشخص نیست و خودمان هم نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد، مسئولان می‌گویند حل مشکلات به عهده مدیرعامل است و مدیرعامل می‌گوید مسئولان باید حمایت کنند.

پاشازاده با بیان اینکه تا هفته چهارم بازیکنان و کادرفنی دریافتی نداشتند، تصریح کرد: هفته چهارم ۱۰ درصد قراردادها پرداخت شد و قرار بود قبل از بازی با شهر بابک مقداری از قراردادها پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد. حتی در بازی با تیم شهر بابک نمی‌دانستیم بازی می‌کنیم یا نه چراکه تا لحظه آخر هتل و بلیت رزرو نکرده بودند.

سرمربی تیم پاس در رابطه با وضعیت فنی این تیم، بیان کرد: ما یک تیم جدید با یکسری تفکرات جدید ساختیم، در سه هفته گذشته فوتبال زیبایی بازی کردیم و نتایج خوبی به دست آوردیم. از ابتدای فصل مشکلات مالی گریبان‌گیر تیم بود اما ما راهمان را ادامه دادیم و سه ماه است بازیکنان به احترام من بازی می‌کنند.

وی در رابطه با حواشی این تیم، با بیان اینکه افرادی می‌خواهند خود را به تیم بچسبانند اما من اجازه نمی‌دهم، ادامه داد: این افراد همیشه بوده اند و طی این ۱۵ سال هم در نتایج تیم پاس که قابل قبول نبوده، سهیم هستند اما به آنها می گویم الان که به دنبال من آمدید، بگذارید کارم را انجام بدهم و آرامش داشته باشم.

سرمربی تیم پاس در پایان خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر-دوشنبه ۲۷ بهمن ماه- بازیکنان تمرین می‌کنند. هر کسی می‌تواند به تیم کمک کند بر سر تمرین بیاید و با بازیکنان صحبت کند.

6641