نوشی صوفیانی در گفت و گو با فوتبالی: باید جلوی مهاجمان استقلال را بگیرم

نوشی صوفیانی در گفت و گو با فوتبالی: باید جلوی مهاجمان استقلال را بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان مس رفسنجان امیدوار است در دیدار حساس با استقلال بتواند کلین‌شیت کند.

به گزارش فوتبالی، داود نوشی صوفیانی در مورد پیروزی پرگل مس مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر با تلاش کادر فنی و بچه ها باز هم از یک بازی دیگر سربلند بیرون آمدیم . ما به دنبال این بودیم باخت پرسپولیس را جبران کنیم و خوشحالم که این اتفاق افتاد و ما با رتبه نهمی نیم فصل اول را تمام کردیم . شاید خیلی ها فکر می کردند چون سال اولی است که ما به لیگ برتر آمده ایم نتوانیم خوب کار کنیم اما با بازی های خوبی که ارائه دادیم حتی باید بالاتر از رتبه نهمی قرار می ‌رفتیم.

او در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش در نیم فصل اول راضی است یا خیر ادامه داد: من در هفت بازی برای مس رفسنجان به میدان رفتم که موفق شدم سه کلین شیت به ثبت برسانم و خدا را شکر در بازیهای دیگر نیز تعداد گلهای خورده ما تقریبا یکی بوده و این را مدیون عملکرد خط دفاعی و البته همه بازیکنان و نکاتی هستم که آقای ربیعی و کادر فنی‌اش گوشزد می‌کنند. امیدوارم اگر در ادامه راه نیز برای مس بازی کردم باز هم براای کمک به تیمم بتوانم دروازه را بسته نگه دارم.

این دروازه‌بان در پایان درباره دیدار با استقلال گفت: متاسفانه در نیم فصل اول مقابل استقلال و پرسپولیس نتیجه نگرفتیم . با توجه به اینکه در اولین بازی فصل هنوز تیم ما شکل واقعی خودش را پیدا نکرده بود نتوانستیم مقابل آبی ها به پیروزی برسیم اما الان به یک حریف قابل احترام برای تمام تیمها تبدیل شده ایم. حسن این بازی برای ما این است که جلوی استقلال میزبان هستیم. می دانم مهاجمان استقلال در هر لحظه می توانند خطرناک ظاهر شوند اما تمام تلاشم را می کنم دروازه مس را بسته نگه دارم.

۱۱۲۲