ناراحتی زیدان از مصدومیت‌ها: مصدومیت کارواخال آزاردهنده است!

ناراحتی زیدان از مصدومیت‌ها: مصدومیت کارواخال آزاردهنده است!

پایگاه خبری – شب گذشته دنی کارواخال به ترکیب اصلی رئال برگشته بود اما پس از ۲۵ دقیقه زیدان مجبور شد او را به دلیل مصدومیت تعویض کند. حالا او، راموس، هازارد، رودریگو، والورده، مارسلو و چند نفر دیگر از جمع رئالی‌ها مصدوم هستند و دست زیدان خالی شده.

به گزارش فوتبالی، سرمربی رئالی‌ها پس از پایان بازی مقابل والنسیا که با برد ۲-۰ توام شد به خبرنگاران گفته: زمانی که یک بازیکن را از دست می‌دهد این مسئله من را آزار می‌دهد. مصدومیت کارواخال عود کرده و من برای او حس بدی دارم. او تنها ۲۵ دقیقه بازی کرد و من ناراحتم زیرا او بازیکن مهمی برای ما است. البته نمی‌توانم دلیلی که پشت این مصدومیت‌ها قرار گرفته را شرح دهم. به عنوان یک مربی، مصدومیت بدترین چیز است. آن‌ها (مصدومیت‌ها) برمی‌گردند تا ما را آزار دهند. تنها می‌توانم امیدوار باشم مصدومیت کاراواخال کوچک باشد. باید ببینیم شرایط چگونه است و چند هفته او را نخواهیم داشت.

زیدان در ادامه گفت: برای مندی خوشحالم زیرا حالا در حملات هم شرکت می‌کند. او گل خوبی مقابل ختافه زد و امروز هم گلزنی کرد که با VAR رد شد. او بازیکنی است که اوج و فرود دارد. اختلاف ۵ امتیازی با اتلتیکو؟  بهبود و پیشرفت واضح است زیرا بازیکنان به کاری که انجام می‌دهند امیدوارند. هنوز امتیازات زیادی مانده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

1101