تصویری که هواداران رئال مادرید را به وجد آورد؛ خبری در راه است؟

تصویری که هواداران رئال مادرید را به وجد آورد؛ خبری در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها بحث تمدید قرارداد سرجیو راموس به بحثی داغ و مهم در میان هوادران رئال مادرید تبدیل شده است. کاپیتان رئال مادرید هشت روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حالی که حدودا چهار ماه تا اتمام قراردادش با رئال مانده، هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است و بازی رئال و والنسیا را در ورزشگاه دی استفانو و از روی سکوها تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید به علت ابتلا به کرونا در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد و منتظر است تا نتیجه تستش منفی شود تا به فعالیت هایش برسد اما در غیاب وی ، راموس جلسه ای غیررسمی را با مدیران باشگاه رئال مادرید داشت که به نظر می رسد محور جلسه در مورد تمدید قراردادش بوده است.

در تصاویری که از بین دو نیمه بازی رئال مادرید و والنسیا منتشر شده، کاپیتان رئال مادرید در جایگاه ویژه ورزشگاه دی استفانو در حال صحبت با ادوارده فرناندز ده بلاس، نایب رئیس دوم رئال مادرید، خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی باشگاه و مرد دست راست فلورنتینو و همچنین آنتونیو گالئانو مدیر روابط عمومی باشگاه است.

منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید می گویند که در روزهای اخیر راموس به تمدید قراردادش نزدیک تر از قبل شده است. در حقیقت کاپیتان رئال و پرز در روزهای اخیر چندین بار با هم جلسه داشته اند و حال همدیگر را پرسیده اند. راموس در مورد شرایط مدیر باشگاه پس از ابتلا به کرونا پرسیده و پرز هم از کاپیتان تیم در مورد حال و روزش پس از عمل جراحی پرسیده است.

4125