پیام اینستاگرامی رمانتیک و عجیب مهاجم سابق ناپولی برای مدیر این تیم

پیام اینستاگرامی رمانتیک و عجیب مهاجم سابق ناپولی برای مدیر این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه ناپولی و آرکادیوش میلیک به بدترین شکل به پایان رسید. مهاجم لهستانی نمی خواست قراردادش را تمدید کند و باشگاه ایتالیایی، او را از همه تورنمنت ها کنار گذاشت تا این که در زمستان راهی تیم مارسی شد (با هشت میلیون یورو نقد به علاوه چهار میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد).

به گزارش فوتبالی، میلیک با رم و اتلتیکو نیز مذاکراتی انجام داد اما در نهایت فقط مارسی توانست نظر مثبت ناپولی را برای این انتقال جلب کند.در حقیقت مهاجم لهستانی حتی در نوامبر 2019 بر سر مسئله حق تبلیغات از ناپولی شکایت کرد و کار به دادگاه کشیده شد. با این تجربیات قدیمی هیچ کس انتظار نداشت که در طول امروز که روز ولنتاین (عشاق) است، مهاجم سابق ناپولی در بخش استوری اینستاگرامش، تصویری از خودش در کنار اورلیو دلارنتیس مدیر ناپولی منتشر کرده که هر دو در یک قلب بنفش قرار گرفته اند و ترانه "واقعیت" با صدای ریچارد ساندرسون پخش می شود!

به نظر می رسد که میلیک به شکل کنایه آمیزی این پیام را منتشر کرده تا به خراب بودن رابطه اش با مدیر ناپولی کنایه بزند. به هر صورت میلیک راهی مارسی شد تا در نیم فصل دوم بیشتر بازی کند و آماده حضور در یورو در تیم ملی لهستان شود. این مهاجم فعلا در 91 دقیقه و دو بازی در مارسی یک گل زده هر چند که روندش به علت مصدومیت و  مشکلات عضلانی متوقف شده است. یوونتوس و رم ممکن است که در تابستان بعدی با پیشنهاد 15 میلیونی دوباره به سراغ میلیک بروند. در هر صورت به نظر می رسد که مهاجم لهستانی با این پیام با مدیر سابقش آشتی کرده است.

4125