سورپرایز شدن پیکه و پسرش پس از حضور در انتخابات کاتالونیا

سورپرایز شدن پیکه و پسرش پس از حضور در انتخابات کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا در هفته های اخیر با حواشی و جنجال های زیادی مواجه بوده است. این بازیکن که در حال ریکاوری از مصدومیتش است و به بازگشت به میادین نزدیک شده اخیرا مصاحبه هایی جنجالی با صفحات یوتیوبی داشت که حرفهایش علیه داوران جنجال ساز شد. 

به گزارش فوتبالی، پیکه به داوران لالیگا اتهام طرفداری از رئال مادرید را زد و به همین خاطر پرونده وی در کمیته انضباطی لالیگا باز شد و احتمالا با جریمه نقدی مواجه خواهد شد. اما حاشیه جدید پیکه مربوط به حضورش در انتخابات منطقه کاتالونیا در روز یکشنبه بود. پیکه نیز مثل خیلی دیگری از اهالی کاتالونیا به همراه پسرش میلان به حوزه انتخابیه رفت تا رای خود را به صندوق بریزد. اما نکته جالب این جا بود که او در حوزه انتخابیه با برادرش مارک مواجه شد که به عنوان مسئول، در کنار میز رای گیری نشسته بود و از این بابت حسابی سورپرایز شد. پیکه تصویری از خودش منتشر کرد و نوشت:" وقتی برای رای دادن می روی و می بینی که برادرت مسئول صندوق رای است!"

مارک 29 ساله برادر کوچک تر جرارد پیکه است که به عنوان مدیر تیم بازیهای ویدیویی "کراد" فعالیت می کند. تیمی که مالکیتش به عهده مدافع بارسلونا است و در حوزه مسابقات بازیهای آنلاین فعالیت می کند.

4125