عکس؛ وایرال شدن عضلات عجیب پشت‌پای ترائوره!

عکس؛ وایرال شدن عضلات عجیب پشت‌پای ترائوره!

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره، بازیکن 25 ساله اسپانیایی که در واقع در ولورهمپتون حضور داشته و در این تیم توپ می‌زند، عضلات جالب و قدرتمندی در پایش دارد به طوری که شکل عجیب و غریب آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ترائوره هیکلی عجیب و سرعتی بالا دارد. او بسیار تنومند است و عضلات پشت پایش شکلی عجیب و غریب دارند که در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. گفتنی است که مهاجم ولورهمپتون در فصول اخیر به لطف ترکیب درست، تکنیک و توانایی ورزشی خود مشکلات بسیاری را برای خطوط دفاعی تیم‌های حاضر در لیگ برتر به وجود آورده است. این بازیکن 25 ساله در طول فصل 20 - 2019 عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در طول آن موفق شد 4 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کند. اما نمایش پر جنب و جوش این بازیکن در بال راست این فصل چندان درخشان نبودها و او در 22 بازی تنها یک بار دروازه حریفان را باز کرده است.

البته برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند که این بدن و عضلات مناسب فوتبال نیست چرا که او نمی‌تواند با داشتن چنین وزنی، 90 دقیقه را به طور مداوم با فرمی ایده‌آل و بدون کم آوردن انرژی بازی کند.

1470